De auto op reis! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Majohrie Wierbosch - WaarBenJij.nu De auto op reis! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Majohrie Wierbosch - WaarBenJij.nu

De auto op reis!

Door: hansenmajohrie

Blijf op de hoogte en volg Majohrie

26 Oktober 2011 | Nederland, Deventer

De auto is naar de haven te Antwerpen gebracht op vrijdag 21 oktober. Gevuld met veel gereedschap, reserve-onderdelen, tent en overlevingsspulletjes. In de haven stond een grote groep 2CV'tjes, klaar voor Dakar! We zijn met Jaap, Magda, Fred en Lieset naar Plaasjkaffee gegaan en hebben een goede voorbereiding voor de reis gehad. We waren een beetje luidruchtig (dat wordt nog wat in Zuid-Amerika).
Terug naar huis met Magda en Jaap hebben we heerlijk gegeten bij de Griek in Oosterhout, in plaats van in de file te staan.

• 23 November 2011 - 14:18

Nicolle:

Klinkt als een goed begin! Wij kijken uit naar jullie reisverslag straks.

• 24 November 2011 - 12:21

Mieke:

Hallo Majohrie en Hans,
    Heel veel succes in Zuid Amerika en vooral veel plezier. Maar gezien de voorbereidingen zal dat vast wel lukken. Hou alles heel ! Wij volgen jullie, dus doe je best zo vaak mogelijk te schrijven ...
    Frans en Mieke van Bueren

• 30 November 2011 - 11:16

Juul :

ook namens Bernie wil ik jullie een goede reis wensen. Natuurlijk zullen jullie veel plezier hebben maar ook op onwaarschijnlijk mooie onverharde weggetjes rijden. Beetje afgunst :)!
    Ik volg jullie vorderingen en ervaringen en hoop dat jullie gelegenheid vinden voor updates,
    liefs
    Juul

• 30 November 2011 - 11:46

Miep:

Ik wens jullie allebei een heel fijne tijd zonder al te veel pech.

• 30 November 2011 - 14:03

Ineke Jonas:

hallo Mahjorie en Hans,

ik wens jullie een gezonde , gezellige rondreis, met veel rijplezier. Geniet van alles wat je tegenkomt en natuurlijk van je reisgenoten.
    Ik zal ook uitkijken naar je reisverslag.

hartelijke groeten, Ineke Jonas

• 30 November 2011 - 14:39

Susanne Belger:

Kan nu al bijna niet wachten op jullie verslagen!Heel veel plezier en rij veilig!!!

• 30 November 2011 - 17:17

Yvonne:

Ha die Majohrie en Hans,
    Leuk om jullie te kunnen volgen! We moesten het jaardiner missen en ik maak van deze gelegenheid dan ook graag gebruik om jullie een hele goede reis te wensen met heel veel pret momenten, veel vloekmomenten, veel nippertjes momenten, veel oeps-momenten, veel oooh en aaaaah momenten, en vooral behouden terugkomst.
    Groetjes van Yvonne en Eelo

• 30 November 2011 - 17:19

Emile En Maresa:

Een heel goede reis gewenst en veel plezier!! En doe Fred en Liset de groetjes: die ken ik
    nog vanuit Rood-Wit en wij samen van de Elburgse Poorte....(klein wereldje toch?)

• 02 December 2011 - 10:09

Yvonne:

Super spannend hoor....en verschrikkelijk leuk dat je alle belevenissen met ons gaat delen!
    Heel veel plezier en heel weing autopech! Liefs Trudy en Yvonne

• 04 December 2011 - 10:27

Marcel En Mariette D:

Hoi Hans en Marjohrie,
    Wij wensen jullie heel veel succes met deze fantastische reis door Zuid Amerika. Jullie beiden kennende zal de voorbereiding optimaal geweest zijn.

We zien uit naar de dagelijkse spannende verhalen en de daarbij behorende foto's.

Even nog een nieuwtje voor jullie, Mariette en ik zijn op 27 augustus getrouwd!

Nogmaals hele goede reis gewenst.
    Mariette en Marcel

• 04 December 2011 - 16:17

Elisabeth Middelkoop:

Nogmaals een hele goede reis! Ik ga jullie volgen....

• 06 December 2011 - 07:04

Els Messina:

Hans en Majohrie, ontzettend veel plezier gewenst tijdens jullie reis. Ik ga jullie zeker volgen.

• 06 December 2011 - 20:50

Willem :

Succes! Als dit niet de trip van jullie leven is... En hou niet alleen de kattenrug heel, maar vooral jullie zelf! Dank voor de kerstkaart en we blijven jullie volgen.
    Willem en Janny de Rode

• 06 December 2011 - 22:24

LEO:

Wederom een uitdaging, om lang opterug tezien, dus heel veel plezier.
    Groeten Leo-tiny Smit.

• 07 December 2011 - 16:41

Joop Okx:

Dag Majohrie en Hans,

Veel plezier in Zuid-Amerika! Rij voorzichtig en ik ga jullie volgen.

Groet,
    Joop

• 07 December 2011 - 22:17

Addy Eleveld:

Hallo Hans en Marjohrie.
    Dank voor de kaart en we zullen jullie zeker volgen op deze geweldige reis. Wat een avontuur.
    Goede reis, fijne Kerstdagen en een gezond en goed 2012 toegewenst.
    Groetjes uit Terneuzen.
    Liefs, Addy