3 augustus 2014 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Majohrie Wierbosch - WaarBenJij.nu 3 augustus 2014 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Majohrie Wierbosch - WaarBenJij.nu

3 augustus 2014 Las Vegas

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Majohrie

03 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Om iets na 7 uur reden we weg, zo’n 450 km te gaan. Omdat we in een eenvoudig hotel overnachten, waar geen ontbijt werd geserveerd, hebben we onderweg bij een benzinepomp/restaurant ontbeten. Bij Seligman hebben we een stuk secundair over Route 66 gereden. Helaas was het gaan regenen. In Seligman zagen we ook de auto van Egbert staan. In de winkel waar ze aan het shoppen waren hebben we afscheid genomen van Leonie. Zij wordt in Las Vegas door Emmy afgewisseld en gaat ze met Jelle een eigen trip in de VS maken. Tot aan de Hoover dam bleef het regenen. De jongens hebben de rondleiding gedaan en omdat wij deze al een keer hadden gedaan hebben wij het bij de overzichtstentoonstelling gelaten. Toen we uit de dam kwamen was het weer compleet omgeslagen en was het zeer zonnig en warm. In Las Vegas naar ons hotel Circus Circus gereden. We zitten op de 18de verdieping en de jongens zitten in een andere toren op de 3de verdieping. We zijn de strip afgelopen en hebben een aantal casino’s van binnen bekeken. Vooral “The Venetian” met water en gondels is prachtig om te zien. Daarna zijn we naar hotel Rio gelopen voor onze kaartjes van de voorstelling van Penn & Teller. Dit zijn 2 goochelaars die uitleg geven over het goochelen op tv. In hotel Rio hebben we ook gegeten. Er liepen mensen rond in kleding van Startrek. Blijkbaar een Startrekbijeenkomst. Om 8 uur begon het voorprogramma met een pianist en cellist (is het echt Penn?) Het publiek werd opgeroepen om hun naam op een envelop op het podium te schrijven. Tevens mocht een kist bekeken en beklopt worden. Om half 9 begon de show met Penn & Teller. Was prachtig om te zien. Mark (een zeer grote fan van beide heren) mocht op het podium helpen bij een act. Hij mocht de jonge Penn spelen en kreeg een pruik met paardestaart en bril en een koptelefoon met microfoon op. Penn ging aan de zijkant van het podium staan en soufleerde Mark met wat hij zeggen moest en de bewegingen die hij moest maken. Penn vroeg door zijn zaalmicrofoon of Mark het met een Amerikaans accent kon doen. "No", was Mark's antwoord. Na afloop stonden beide heren in de lobby voor foto’s. Het regende pijpenstelen en alle bezoekers hadden zich netjes in een slinger opgesteld om op de taxi's te wachten. Deze reden af en aan. Na een tijdje wachten bracht een taxi ons terug naar het hotel.